32 lekcí nabitých praktickými informacemi
Přístup ke všem lekcím získáte ihned po přihlášení.
Studujete kdykoli a kdekoli budete chtít (= neomezený přístup do kurzu)
Neztratíte se. Kurz vás díky praktickým návodům dovede k cíli.
Vytvoříte si profil, který bude reprezentovat vaše podnikání a oslní skvělým prvním dojmem.
Jakmile svému profilu určíte specifické téma, budete mít za sebou první úspěšný krok. Správné zaměření dodá profilu notnou dávku profesionality.
Dříve, než budete moci ze svého profilu na Instagramu získávat nové zákazníky a klienty, je nutné poznat tyto uživatele do detailu a pochopit jejich myšlení.
Máte pouze pár vteřin na to, abyste na Instagramu dokázali oslovit vaše potenciální zákazníky. K tomu vám ale pomůže správné nastavení, vyplnění a optimalizace profilu.
Profil je vaše online vizitka a jeho úkolem je udělat skvělý první dojem na každého nového návštěvníka. Ukážeme si, jak vytvořit vizuálně atraktivní profial a hlavní feed.
Naučíte se, jak mít vždy dostatek nápadů na příspěvky a jak tvořit obsah, který prodává.
Co je tajemstvím příspěvků, které promění vaše fanoušky na nové zákazníky? To se dozvíte v této lekci.
V této lekci získáte kompletní informace o tom, jaké příspěvky tvořit, aby váš profil dokázal pravidelně měnit vaše sledující na nové zákazníky a klienty.
Jelikož je hodnotný obsah základem úspěšného marketingu na Instagramu, v této lekci se dozvíte, co jsou to obsahové pilíře a jak vyhledat obsahová témata, která budou vaši sledující milovat.
Po dokončení této lekce již nikdy nebudete mít o nouzi nápady na příspěvky.
Dozvíte se, jak to udělat, aby vám každý příspěvek mohl přinášet nové zákazníky.
Seznámíte se se všemi obsahovými kanály a naučíte se, jak obsah recyklovat a automaticky zveřejňovat.
Perfektně ovládnete tvorbu příspěvků pro hlavní kanál na Instagramu.
Zabrousíme do vizuální stránky obsahu a ukážeme si, jak tvořit úspěšnou grafiku pro vaše příspěvky.
Příběhy (Stories) jsou již nedílnou součástí Instagramu a patří mezi každodenní zábavu spousty uživatelů. Vy se ale dozvíte, jak si pomocí nich vybudovat autoritu a získat nové zákazníky.
Tento rychlý, svižný a zábavný kanál na Instagramu nesmí v Akademii chybět. Dozvíte se totiž, jak pomocí Reels získávat na profil nové sledující.
Nevíte, co je to Průvodce a k čemu jej můžete na Instagramu využít? To vůbec nevadí, vše se totiž dozvíte této lekci.
Vyplatí se na Instagram tvořit videa? Je možné používat tento kanál efektivně? Odpovědi na tyto otázky najdete v této lekci.
Jak si ušetřit spoustu hodin práce? Pomocí recyklace. A v této lekci naleznete přesný návod, jak na to.
Naučíte se, jak si naplánovat své příspěvky pro automatické zveřejňování.
Na svůj profil budete nejen přivádět nové fanoušky, ale také je proměňovat na nové zákazníky a klienty.
Mít na profilu spoustu sledujících, to by se líbilo každému z nás. Jaký ale doopravdy funguje princip pod tímto pojmem? Tohle tajemství vám prozradí první lekce ve čtvrtém modulu.
Na Instagramu koluje spousta nekalých praktik s vidinou získání rychlých výsledků. Tyto strategie ale mohou velmi poškodit váš profil a pěkně vám zavařit. Dejte si na ně pozor!
V této lekci si představíme problematiku týkající se organického získávání sledujících a odhalíme si všechna tajemství algoritmu. Pak již budete vědět, jak na něj!
Hashtagy (#) mohou být skvělým sluhou ale špatným pánem. Vy budete mít ale tu výhodu, že budete přesně vědět, jaké hashtagy na svůj profil používat a jak si vytvořit hashtagovou strategii, která bude vašim příspěvkům přinášet vyšší dosah.
Tato lekce skrývá přesný návod, krok po kroku, jak vytvořit propagaci, která bude na váš profil získávat nové sledující. Ale pozor! Nejedná se pouze o nové sledující. Tito uživatelé budou totiž zároveň vašimi budoucími zákazníky a klienty.
Jedna speciální strategie pro automatické získávání nových fanoušků na profil.
Díky této lekci se naučíte budovat si komunitu sledujících, kteří budou milovat vaši značku.
Budete si umět vytvořit propagační plán, který vás bude bavit, ale přesto bude fungovat jako zdroj nových zákazníků.
Vytvoříte si takovou strategii, která vám bude vyhovovat, ale která bude stále funkční a velmi úspěšná.
Bezmyšlenkovité přidávání příspěvků na profil tak, jak nás napadne nikdy nepřinese výsledky. A už vůbec ne ty obchodní. Pokud máte v plánu používat Instagram k propagaci vašeho podnikání, obsahová strategie je nutností. Bude totiž sloužit jako generátor zákazníků a klientů.
Čísla nikdy nelžou a poskytují přímou zpětnou vazbu. Proto se je i na Instagramu naučíte sledovat a vyhodnocovat.
Díky této lekci budete moci pozorovat chování vašich sledujících na webu nebo e-shopu. Naučíte se doměřit, jak se vaši sledující chovají na webu a zda provedli objednávku nebo se přihlásili k odběru novinek. Se získáváním těchto údajů vám pomůže nástroj Google Analytics. A pokud jej ještě nepoužíváte, nemusíte se bát, k lekci obdržíte návody pro jednoduché nastavení. Bude to hračka!
Zjistíte, jak si zapisovat údaje a výsledky z profilu, ale také jaká data je důležité sledovat.
Jak nakládat se všemi těmito údaji? A jsou získané výsledky dostatečně dobré? Odpovědi na tyto otázky vám poskytne tato lekce. Naučíte se, jak výsledkdy vyhodnocovat a jak opravit chyby (pokud tedy nějaké vůbec vzniknou).
Mým záměrem je ukázat podnikatelům, že propagace na sociálních sítích nemusí být nutným zlem. A jelikož jsem velký milovník systémů a automatizace, vnesla jsem velkou část mého nadšení i do Instagramové Akademie, ve které vás naučím, jak spravovat profil a propagovat podnikání na Instagramu velmi jednoduše.
Lektorka kurza a social media specialista
Pokud do 14 dnů od zakoupení kurzu usoudíte, že pro vás, vaši značku nebo podnikání nebyl tento kurz tou správnou volbou, celá zaplacená částka vám bude vrácena. Platí pouze pro kompletní kurz Instagramová Akademie 2.0 ve verzi BASIC i PREMIUM. Neplatí pro dílčí online kurz Anatomie úspěšného obsahu na Instagramu.
Pokud jste podnikatel nebo začínáte budovat vlastní značku a pokud chcete pro propagaci využít Instagram, pak jste na správném místě! Pokud si přejete na svém profilu vybudovat komunitu loajálních fanoušků, pokud se chcete naučit, jak prodávat na Instagramu a pokud se těšíte, až svůj profil posunete na vyšší úroveň, pak je pro vás Instagramová Akademie to pravé.
Všechny lekce můžete mít zhlédnuté za 8 hodin a 35 minut. Přesně taková je délka výukových videí v kurzu. Pokud se ale budete držet doporučeného studijního plánu, pak vám studium, ale i práce na úkolech zabere 12 týdnů. Tento doporučený harmonogram je vytvořen tak, abyste se mohli začít věnovat Instagramu, ale stále budete stíhat své běžné povinnosti. Přístup do online kurzu je ve verzi BASIC na 12 měsíců, ve verzi PREMIUM na 24 měsíců. Lekce můžete sledovat opakovaně.
S Akademií můžete začít právě dnes. Každý účastník se může přihlásit a začít studovat kdykoli bude chtít. Akademie již běží, přidejte se k nám i vy.
Jednoznačně ANO! Nemusíte se bát, že v kurzu naleznete informace, kterým nebudete rozumět. Kurz můžete použít také pro rozvoj svého osobního profilu. Veškeré informace, které se dozvíte, vám budou nápomocné i pokud jste běžný uživatel, bloger, influencer nebo marketér, který si chce rozšířit své znalosti z oblasti marketingu na Instagramu.
Marketingové studio se specializací na obsah
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Monika